• Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Monday, 17 February 2020
    Vous avez de l'expérience dans le domaine bancaire ou des assurances et vous aimeriez la mettre à profit.
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré ou il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche d'agent pour le traitement administratif du crédit pour son client, une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif du crédit?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de prêt dans l'ouest du Canada.
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au prêteur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossiers de crédit.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 10h00 et 20h00 car ils offrent un support pour l'ouest du Canada. L'horaire variera dans cette plage horaire en fonction des besoins, la disponibilité jusqu'à 20h00 est obligatoire et non négociable.
    La maitrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 95% de la tâche provient des provinces anglophones.
    Si un horaire atypique en dehors du trafic vous convient, ce poste est idéal pour vous !

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de disponibilité, 10h00 à 20h00
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou administration ou que vous avez une expérience dans le domaine du crédit bancaire, appliquez dès maintenant !
  • Valid City, State or Zip Code: Scranton
    Job Type : Permanent
    Date: Sunday, 16 February 2020
    Financial institution in the Scranton PA area searching for motivated sales talent for professional Inside Sales positions in an inbound contact center. These 2nd shift careers have a starting base pay of $21.60 per hour as well as an uncapped quarterly incentive is paid based on individual results. If selected for this important role, you will be hired directly by our client. Orientation and Training begin on March 16th. This is the only available start date. Shifts available are:

    2nd Shift: Sunday - Thursday 1:00 pm - 9:30 pm (Friday & Saturday off)
    2nd Shift Tuesday/Wednesday/Friday/Saturday 10:30 am - 9:30 pm
    (Sunday, Monday & Thursday off)

    For consideration:
    You have a recent successful money earning role including tenured successful Call Center Sales Agents, those from the Hospitality Industry including Wait Staff and Bartenders whose success is based on securing lucrative tips, Auto Sales, Cell Phone Sales or Store Managers who are commissioned or incented for the stores success. (non-hourly retail salespersons)
    Proficient computer skills and the ability to work with multiple screens and programs
    Possess a friendly, pleasant voice that can be both persuasive as well as an active listener
    For success, the Professional Inside Sales is the type of person that is not satisfied with a base salary and has the drive and ambition to be the best and wants to be compensated for what they achieve personally. If selected you will be taking inbound calls and discussing various bank products, determining what the bank offers that fills the needs of the client.

    If you thrive in a professional environment and want to be able to determine what your income will be, apply today at manpower.com.
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 13 February 2020
    Le vaste monde du domaine bancaire vous intéresse?
    Vous êtes un commis de bureau aguerri et vous aimez partir à la chasse aux détails?

    Lisez bien ce qui suit!

    Notre client, une des principale Banque au pays, souhaite combler un poste d'agent aux recherches, dossiers hypothèques et crédit.

    Nous offrons :
    Un salaire de 20.15$/h
    Moyenne de 37.5 h par semaine.
    Un horaire hors trafic : 10h à 18h00 du lundi au vendredi
    Mandat pour une période moyenne de 12 à 24 mois avec possibilité de permanence.
    Un environnement de travail axé sur la collaboration et l'apprentissage.
    Stationnement, accès au gym et café gratuit offert sur place.

    Les tâches de l'agent aux recherches consistent à mener des enquêtes dans les systèmes de la banque afin d'identifier les transactions problématiques, trouver la source du problème en analysants les données bancaires disponibles dans les diverses applications et prendre les démarches nécessaires pour la résolution du problème.

    Il faut également assurer la saisie de la progression des dossiers dans les systèmes et assurer le respect des délais des ententes de service.

    Ce poste requiert de fortes habiletés en français et en anglais car la personne communique constamment par courriel et par téléphone avec des clients internes et externes partout au Canada.

    Vous avez un talent pour la gestion des urgences et vous avez une solide expérience dans le domaine bancaire ou des assurances? Appliquez dès maintenant! .
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 13 February 2020
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré dans le domaine bancaire où il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche de plusieurs agents pour le traitement administratif des dossiers d'achat d'actions et de produit financier. Notre client est l'une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif des dossiers d'achat d'actions entreprises?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de vente pour des clients corporatifs spécifiques de la banque ayant des ententes pour des achats de produit à taux préférentiel. ( ESPP)
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au vendeur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que de faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossier.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 9h et 17h mais les gens doivent être disponibles pour du temps supplémentaire jusqu'à 20h en période de fort volume.
    La maîtrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 80% de la tâche provient des provinces anglophones.

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de 9h à 17h
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.
    Mandat de 5 mois avec forte possibilité de transfert dans l'équipe des agents de contrôle du crédit si la performance du candidat est excellente.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou en administration et que vous avez une expérience dans le domaine administratif, appliquez dès maintenant!
  • Valid City, State or Zip Code: North York
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 13 February 2020
    One of our clients in the banking industry located in North York is looking for a Bilingual (FRENCH/ENGLISH) Customer Service Representative to be part of their team for a 4 months contract to begin with. Further details:

    North York location
    4 months contract
    Working hours between 7:00 AM and 8:00 PM
    Full-time hours
    Pay Rate: $23.47/hour

    The main function of a call center/customer service specialist is to interact with customers to provide information in response to inquiries about products and services and to handle and resolve complaints. A typical customer service specialist is responsible for determining the clients issue, offer possible solutions or providing follow-up as needed. Customer service agents may be inbound, outbound or a combination of both.

    Job Responsibilities:
    - Approve the resolution of customers service or billing complaints by authorizing activities such as exchanging merchandise, refunding money, and adjusting bills.
    - Act as escalation point for clients/customers.
    - Approve the referral of unresolved customer grievances to designated departments for further investigation.
    - Review, monitor and audit records of customer interactions and transactions, recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken.
    - Obtain and examine all relevant information to assess validity of complaints and to determine possible causes.
    - Solicit sale of new or additional services or products.

    Skills:

    - Verbal and written communication skills, attention to detail, customer service skills and interpersonal skills.
    - Strong ability to work independently and manage ones time.
    - Strong ability to accurately document and record customer/client information.
    - Strong leadership and mentoring skills necessary to provide support and constructive performance feedback.
    - Previous experience with computer applications, such as Microsoft Word and PowerPoint.

    If you are bilingual in French and English, have Customer Service experience and are looking for a position in North York, kindly apply and we will connect with you!
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Wednesday, 12 February 2020
    Vous avez de l'expérience dans le domaine bancaire ou des assurances et vous aimeriez la mettre à profit.
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré ou il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche d'agent pour le traitement administratif du crédit pour son client, une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif du crédit?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de prêt dans l'ouest du Canada.
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au prêteur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossiers de crédit.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 10h00 et 20h00 car ils offrent un support pour l'ouest du Canada. L'horaire variera dans cette plage horaire en fonction des besoins, la disponibilité jusqu'à 20h00 est obligatoire et non négociable.
    La maitrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 95% de la tâche provient des provinces anglophones.
    Si un horaire atypique en dehors du trafic vous convient, ce poste est idéal pour vous !

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de disponibilité, 10h00 à 20h00
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou administration ou que vous avez une expérience dans le domaine du crédit bancaire, appliquez dès maintenant !
  • Valid City, State or Zip Code: Bar Harbor
    Job Type : Permanent
    Date: Tuesday, 11 February 2020
    Banking Associate (Northeast Harbor, Maine)
    Our client, a modern bank that seeks to provide amazing customer service in a warm and friendly environment, is now hiring a Banking Associate! If you want to work in an environment that offers personal growth and professional development opportunities to all employees, this may be the place for you!

    What's in it for you?
    *Excellent skill-building opportunity with plenty of training
    *Stable full time, temp-to-hire employment
    *Team-oriented environment that offers many perks, including dress down days!
    *Great schedule: 8am-4:30pm, Monday-Friday, plus every 3rd or 4th Saturday from 8am-Noon
    *$12.50+/hour DOE, paid weekly

    What will you be doing?
    *Providing customers with excellent service by selling bank products and services
    *Assisting with meeting branch goals
    *Working in a team environment with enthusiasm, professionalism, and a positive attitude
    *Occasionally traveling to provide coverage at another nearby branch if needed (7am start time on those days)

    What will you bring to the job?
    *Prior face-to-face customer service experience preferred
    *Sales experience is desirable
    *Good computer skills
    *Ability to maintain confidentiality

    Let's try to put an end to your job search by applying today. Contact a team member today by calling 207-942-6178 or texting "Banking" to 207-560-0913.
    You can also find all of our open positions by visiting www.ManpowerMaine.com We look forward to working with you!

    You'll love working with Manpower - here's what one of our associates had to say about their experience: "Manpower got me back to work at a time when I was struggling. Thank you for finding me a great job!" - B.C., Portland
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Tuesday, 11 February 2020
    Vous faites de la saisie de données à la vitesse de l'éclair ?
    Obtenir un emploi en dehors des heures de trafic vous intéresse?
    Lisez bien ce qui suit!

    Manpower est à la recherche de plusieurs commis à la saisie de données pour notre client, une des principale banque au pays. Le poste à pouvoir est dans l'équipe de saisie des hypothèques.

    Nous offrons :
    Un mandat long terme (23 mois)
    Un emploi à temps plein sur un horaire atypique en dehors du trafic (midi à 20h00)
    Mandat situé à ville Lasalle,
    Stationnement, Gym et Café gratuit sur place,
    Salaire 16.77$

    Vos tâches :
    Faire la mise à jour des systèmes de la banque en recevant de l'information pouvant provenir de différentes bases de données, de courriel, de fax et autres canaux.
    Saisie de données alphanumérique pour des ouvertures, des mises à jour ou des corrections de compte hypothèque.
    Vous aurez parfois à contacter les succursales afin d'obtenir de l'informations supplémentaires sur des dossiers incomplets ou des corrections d'erreurs.
    Ce poste est axé sur le respect des ententes de services et le maintien des normes de qualité de la banque.

    Nous recherchons des candidats capables de lire et d'écrire l'anglais car un grand volume de dossiers provient des provinces anglophones.
    Également, une expérience à titre de commis de bureau dans un environnement axé sur la production est requise (Banque, compagnie d'assurance, cabinet comptable ou service financier),

    Il est à noter que l'horaire pour la période de formation sera de 8h à 17h.
    Les employés débuteront l'horaire midi à 20h00 au bout de 2 à 3 mois,

    Ce poste vous intéresse? Appliquez dès maintenant!
  • Valid City, State or Zip Code: Lewiston
    Job Type : Permanent
    Date: Tuesday, 11 February 2020
    Loan Processing Specialist (Lewiston, Maine)
    A large, successful financial institution in Lewiston is now seeking a Loan Processing Specialist for a great short-term opportunity! Put your Excel skills, administrative experience, and lending knowledge to use in a comfortable, professional environment that offers excellent work/life balance!

    What's in it for you?
    Full time work planned to run for approximately 3 months
    Great 8am-5pm, Monday-Friday schedule
    $21.65 per hour, paid weekly
    Build upon your prior experience while working for a large, successful financial institution

    What will you be doing?
    Working on Excel spreadsheets and updating information in loan systems
    Creating, updating, and maintaining files, databases, and other documents for internal reports
    Gathering information and taking each file form pre-approval to closing
    Collecting and reviewing required documentation to ensure completion, accuracy, and compliance with company policy
    Verifying loan documents including income credit appraisal and title insurance
    Acting as a liaison between borrowers, underwriters, loan originators, and lenders
    Communicating with clients via telephone, email, and in person

    What will you bring to the job?
    At least 5 years of related administrative experience required; real estate industry experience is a plus
    Bachelor's degree in business or a related field preferred
    Strong computer skills, including advanced Excel knowledge and accurate data entry skills
    Great attention to detail
    Strong written and verbal communication skills

    Let's try to put an end to your job search by applying today. Contact a team member today by applying online, calling 207-784-9353, or texting "Loan Processing Specialist" to 207-560-0906.
    You can also find all of our open positions by visiting www.ManpowerMaine.com. We look forward to working with you!

    You'll love working with Manpower - here's what one of our associates had to say about their experience: "Manpower took great care in finding me work that was the right fit for my needs. Thank you!" - C.B., Bangor
  • Valid City, State or Zip Code: Vestal
    Job Type : Contract
    Date: Tuesday, 11 February 2020
    Manpower is now hiring for temporary Data Processing Clerks in Binghamton, NY!

    What's in it for you?
    - 30-40 hours per hour
    - 1st, 2nd, and Weekend shifts available
    - $14 - $15 per hour
    - Weekly pay checks

    What is the job?
    -This is an entry level position processing the inflow of volume coming into the site. Duties include keying and filing data into a computer system.

    What you bring to the job?
    - Great attitude and ability to work at a fast pace
    - Be able to pass a data entry test, drug screen and background check.

    To apply: Please respond directly to this posting or contact our office at 607-729-4604.
  • Valid City, State or Zip Code: Lewiston
    Job Type : Permanent
    Date: Monday, 10 February 2020
    Mortgage Loan Closer (Lewiston, Maine)
    Now hiring a Mortgage Loan Closer at a thriving financial institution in Lewiston! Put your experience to use at a company that offers competitive pay and excellent work/life balance.

    What's in it for you?
    Full time, long term work at a leading company
    Great work/life balance! Monday-Friday schedule working 8:30am-5pm
    $17 per hour, paid weekly
    Fast-paced, professional work environment

    What will you be doing?
    Taking each loan from pre-approval to closing
    Collecting and reviewing required documentation to ensure completion, accuracy, and compliance with company policy
    Acting as a liaison between borrowers, underwriters, loan originators, and lenders
    Communicating with clients via phone, email, and in person
    Creating, updating, and maintaining files, databases, and other documents for internal reports

    What will you bring to the job?
    NMLS licensure required; previous closing or mortgage experience preferred
    Prior administrative experience and at least 2 years of related experience required
    Computer proficiency, including strong Microsoft Office skills
    Excellent written and verbal communication skills
    Ability to handle high work volumes and remain organized in a fast-paced environment

    Let's try to put an end to your job search by applying today. Contact a team member today by applying online, calling 207-784-9353, or texting "Mortgage Loan Closer" to 207-560-0906.

    You can also find all of our open positions by visiting www.ManpowerMaine.com. We look forward to working with you!
    You'll love working with Manpower - here's what one of our associates had to say about their experience: "I've had a very positive experience with Manpower. They do a great job, and I'd like to thank them for always being so pleasant, professional, and thorough." - K.J., Biddeford
  • Valid City, State or Zip Code: Lewiston
    Job Type : Permanent
    Date: Sunday, 09 February 2020
    Banking Office Clerks (Lewiston, Maine)
    Manpower is now hiring multiple Banking Office Clerks for a large financial institution in Lewiston that offers a friendly, collaborative, and welcoming professional environment. Put your administrative and customer service skills to use for a great company while earning a competitive wage and gaining valuable back-office banking experience at one of the area's leading employers!

    What's in it for you?
    Excellent work/life balance! Monday-Friday schedule working 8am-4:30pm
    Competitive pay of $15 per hour, paid weekly
    Gain resume-building experience at a leading financial institution
    A steady work pace in a great back-office environment

    What will you be doing?
    Analyzing financial transactions, researching discrepancies or unusual activity, and escalating findings to the appropriate contact
    Researching and preparing transaction reports using the designated system
    Ensuring compliance with established rules and regulations
    Working off of a queue to meet the daily production goals of a busy department

    What will you bring to the job?
    Previous administrative and telephone customer service experience
    Strong customer service skills and a friendly and professional demeanor
    High level of proficiency with data entry and Microsoft Office, including intermediate Excel skills and the ability to use macros
    Reliability and punctuality
    Good organizational skills and attention to detail

    Let's try to put an end to your job search by applying today. Contact a team member today by applying online, calling 207-784-9353, or texting "Banking Office Clerks" to 207-560-0906.
    You can also find all of our open positions by visiting www.ManpowerMaine.com. We look forward to working with you!

    You'll love working with Manpower - here's what one of our associates had to say about their experience: "I've had a very positive experience with Manpower. They do a great job, and I'd like to thank them for always being so pleasant, professional, and thorough." - K.J., Biddeford
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 06 February 2020
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré dans le domaine bancaire où il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche de plusieurs agents pour le traitement administratif des dossiers d'achat d'actions et de produit financier. Notre client est l'une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif des dossiers d'achat d'actions entreprises?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de vente pour des clients corporatifs spécifiques de la banque ayant des ententes pour des achats de produit à taux préférentiel. ( ESPP)
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au vendeur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que de faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossier.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 9h et 17h mais les gens doivent être disponibles pour du temps supplémentaire jusqu'à 20h en période de fort volume.
    La maîtrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 80% de la tâche provient des provinces anglophones.

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de 9h à 17h
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.
    Mandat de 5 mois avec forte possibilité de transfert dans l'équipe des agents de contrôle du crédit si la performance du candidat est excellente.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou en administration et que vous avez une expérience dans le domaine administratif, appliquez dès maintenant!
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 06 February 2020
    Vous faites de la saisie de données à la vitesse de l'éclair ?
    Obtenir un emploi en dehors des heures de trafic vous intéresse?
    Lisez bien ce qui suit!

    Manpower est à la recherche de plusieurs commis à la saisie de données pour notre client, une des principale banque au pays. Le poste à pouvoir est dans l'équipe de saisie des hypothèques.

    Nous offrons :
    Un mandat long terme (23 mois)
    Un emploi à temps plein sur un horaire atypique en dehors du trafic (midi à 20h00)
    Mandat situé à ville Lasalle,
    Stationnement, Gym et Café gratuit sur place,
    Salaire 16.77$

    Vos tâches :
    Faire la mise à jour des systèmes de la banque en recevant de l'information pouvant provenir de différentes bases de données, de courriel, de fax et autres canaux.
    Saisie de données alphanumérique pour des ouvertures, des mises à jour ou des corrections de compte hypothèque.
    Vous aurez parfois à contacter les succursales afin d'obtenir de l'informations supplémentaires sur des dossiers incomplets ou des corrections d'erreurs.
    Ce poste est axé sur le respect des ententes de services et le maintien des normes de qualité de la banque.

    Nous recherchons des candidats capables de lire et d'écrire l'anglais car un grand volume de dossiers provient des provinces anglophones.
    Également, une expérience à titre de commis de bureau dans un environnement axé sur la production est requise (Banque, compagnie d'assurance, cabinet comptable ou service financier),

    Il est à noter que l'horaire pour la période de formation sera de 8h à 17h.
    Les employés débuteront l'horaire midi à 20h00 au bout de 2 à 3 mois,

    Ce poste vous intéresse? Appliquez dès maintenant!
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Thursday, 06 February 2020
    Vous avez de l'expérience dans le domaine bancaire ou des assurances et vous aimeriez la mettre à profit.
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré ou il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche d'agent pour le traitement administratif du crédit pour son client, une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif du crédit?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de prêt dans l'ouest du Canada.
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au prêteur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossiers de crédit.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 10h00 et 20h00 car ils offrent un support pour l'ouest du Canada. L'horaire variera dans cette plage horaire en fonction des besoins, la disponibilité jusqu'à 20h00 est obligatoire et non négociable.
    La maîtrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 95% de la tâche provient des provinces anglophones.
    Si un horaire atypique en dehors du trafic vous convient, ce poste est idéal pour vous !

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de disponibilité, 10h00 à 20h00
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou administration ou que vous avez une expérience dans le domaine du crédit bancaire, appliquez dès maintenant !
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Wednesday, 05 February 2020
    Les termes 'taux d'intérêts', 'ratio', et 'états financiers' font parties de votre vocabulaire quotidien?
    Vous aimeriez intégrer une ligne d'affaire en pleine croissance à l'intérieur d'une institution financière?

    Manpower est à la recherche d'un commis au traitement des prêts et marges de crédit.
    La personne recherchée se joindra à l'équipe de notre client; une des principale banque au pays, au sein de leur division - crédit aux entreprises -

    Vous aurez à monter la coquille du dossier de prêt du client avant que celui-ci ne soit envoyé à l'équipe de gestion du risque. Il faudra analyser les états financiers et y retirer l'information nécessaire afin de bâtir le dossier de prêt.
    Nous recherchons des gens à l'aise avec la lecture et la compréhension de bilans financiers, de taux d'intérêt et de ratio. Le travail nécessite le parfait bilinguisme car le commis aura à contacter des conseillers de la banque à travers le pays (verbalement et par écrit) afin d'obtenir des clarifications sur certains dossiers ou de l'information additionnelle. Ce poste comporte beaucoup de saisie de données financières et demande une qualité de retranscription irréprochable.

    SI vous êtes bilingue, avez une excellente maitrise d'Excel et Outlook et que de le domaine du backoffice bancaire vous intéresse, faites-nous parvenir votre cv!

    Nous offrons :
    Horaire de bureau (8:00 à 17:00) ( 7h30 à 15h30 pour la période de formation.)
    37.5 Heures par semaine
    Salaire de 20.15$/heure
    Poste long terme avec forte possibilité de permanence.
    Stationnement, café et gym gratuit sur place!

    Vous avez des études en comptabilité, une expérience dans le domaine bancaire et êtes bilingue?
    Appliquez Maintenant !
  • Valid City, State or Zip Code: Toronto
    Job Type : Contract
    Date: Monday, 03 February 2020
    Are you an Account Processing Officer who is ready to offer your unique skills and experiences? We at Manpower offer something unique for you. We work with you to match you to opportunities that allow you to do things differently, get ahead and build a lifelong career.

    You offer your unique skills and experiences. And Manpower offers something unique for you. We work with you to match you to opportunities that allow you to do things differently, get ahead and build a lifelong career.

    In this Account Processing Officer, you'll have the opportunity to:

    * Research and investigate administrative requests received via various channels- TOPS, email, phone, mail or fax- in a timely manner to ensure customer satisfaction
    * Apply the appropriate rules, regulations and procedures to ensure consistency and accuracy, while providing appropriate value add solutions to client issues
    * Process financial transactions (i.e. deposits, withdrawals, transfers in, transfers out, adjustments) in response to branch requests
    * Create, compile and review transaction reports or data to ensure quality assurance of transactions
    * Reconcile client transactions/positions with sales and custodian holdings, identify errors and follow through with adjustment process
    * Identify and escalate in a timely manner complex issues or situations that require further analysis or investigation in order to determine nature of the problem and to identify a feasible solution for the client

    Are you interested? The ideal Account Processing Officer candidate will possess:

    * Knowledge of Wholesale/Brokerage Operations and/or Brokerage industry (e.g. Registered Products, Investment Funds, Account Transfers, related regulations, procedures and CRA guidelines)
    * Ability to understand client queries and clearly communicate appropriate verbal and written responses
    * Ability to analyze situations/events, formulate and take appropriate corrective actions
    * Sound knowledge of various PC applications (e.g. Excel, Outlook)
    * Ability to meet deadlines and provide acceptable service levels in conjunction with changing priorities
    * Excellent written and verbal communication skills

    You can see it. More challenging work. A more interesting work environment. The opportunity to use your finely honed skills to make a real difference. And to collect pay that reflects your talent and expertise. If this is what you see for yourself, you need to talk to Manpower.
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Monday, 03 February 2020
    Les termes 'taux d'intérêts', 'ratio', et 'états financiers' font parties de votre vocabulaire quotidien?
    Vous aimeriez intégrer une ligne d'affaire en pleine croissance à l'intérieur d'une institution financière?

    Manpower est à la recherche d'un commis au traitement des prêts et marges de crédit.
    La personne recherchée se joindra à l'équipe de notre client; une des principale banque au pays, au sein de leur division - crédit aux entreprises -

    Vous aurez à monter la coquille du dossier de prêt du client avant que celui-ci ne soit envoyé à l'équipe de gestion du risque. Il faudra analyser les états financiers et y retirer l'information nécessaire afin de bâtir le dossier de prêt.
    Nous recherchons des gens à l'aise avec la lecture et la compréhension de bilans financiers, de taux d'intérêt et de ratio. Le travail nécessite le parfait bilinguisme car le commis aura à contacter des conseillers de la banque à travers le pays (verbalement et par écrit) afin d'obtenir des clarifications sur certains dossiers ou de l'information additionnelle. Ce poste comporte beaucoup de saisie de données financières et demande une qualité de retranscription irréprochable.

    SI vous êtes bilingue, avez une excellente maitrise d'Excel et Outlook et que de le domaine du backoffice bancaire vous intéresse, faites-nous parvenir votre cv!

    Nous offrons :
    Horaire de bureau (8:00 à 17:00) ( 7h30 à 15h30 pour la période de formation.)
    37.5 Heures par semaine
    Salaire de 20.15$/heure
    Poste long terme avec forte possibilité de permanence.
    Stationnement, café et gym gratuit sur place!

    Vous avez des études en comptabilité, une expérience dans le domaine bancaire et êtes bilingue?
    Appliquez Maintenant !
  • Valid City, State or Zip Code: Scarborough
    Job Type : Contract
    Date: Monday, 03 February 2020
    Manpower is currently hiring for Transaction Processing officers in the Scarborough region. If you are interested in working in a Financial Institution ,enjoy working with computers, and believe a job well done is the only way you do it then this is the position for you.

    The Transaction Processing clerk is accountable for processing transactions of a non-financial nature and/or routine financial nature (e.g. updating/changing client information, inputting new client information, adjustments to customer accounts to correct pre-processing and processing errors). Some independent judgment may be required according to well-defined procedures and guidelines and escalating issues as appropriate.

    Complete clerical duties such as typing basic information, modifying established spreadsheets, filing, faxing, photocopying, ordering stationery/dispatch supplies to provide administrative support to assigned area. These are contract roles with possibility of extension.

    Pay rate $16.77/hr
    Monday to Friday : 9AM to 5PM

    The successful candidate will have:
    *High Attention to detail
    *Follow compliance policies, procedures and guidelines to ensure privacy and confidentiality of information at all times
    *Knowledge of internal client systems and applications
    *Strong keyboarding skills and basic knowledge of PC skills in a Windows environment (e.g. Word, Excel)
    *Communication skills sufficient to interact with other team members and potentially other internal departments at the peer level and external partners

    This is a wonderful opportunity to begin employment with our high profile Manpower Client

    Interested? Apply today!

    ManpowerGroup recognizes the importance of providing an accessible and barrier-free environment. We are committed to creating a welcoming, fair and inclusive environment by offering equal opportunity to access our services. At ManpowerGroup, we are committed to providing accommodations, and will work with you to meet your needs.
  • Valid City, State or Zip Code: Lasalle
    Job Type : Contract
    Date: Monday, 03 February 2020
    Vous avez de l'expérience dans le domaine bancaire ou des assurances et vous aimeriez la mettre à profit.
    Vous êtes récemment diplômé en finance ou en administration et vous souhaitez trouver un poste d'entré ou il vous sera possible d'évoluer ?

    Manpower est à la recherche d'agent pour le traitement administratif du crédit pour son client, une des principale Banque au Pays.

    En quoi consiste le traitement administratif du crédit?
    La personne aura pour tâches de supporter une équipe d'agent de prêt dans l'ouest du Canada.
    Il faudra préparer la documentation à remplir, l'expédier au prêteur, assurer la réception et la saisie des retours de documents ainsi que faire les mises à jour dans les divers systèmes informatiques de la banque pour le suivi de chaque dossiers de crédit.
    Il faudra également vérifier les dossiers complétés à l'aide des procédures d'assurance qualité du département.

    Cette équipe travaille sur des horaires du lundi au vendredi entre 10h00 et 20h00 car ils offrent un support pour l'ouest du Canada. L'horaire variera dans cette plage horaire en fonction des besoins, la disponibilité jusqu'à 20h00 est obligatoire et non négociable.
    La maitrise de l'anglais est obligatoire puisque plus de 95% de la tâche provient des provinces anglophones.
    Si un horaire atypique en dehors du trafic vous convient, ce poste est idéal pour vous !

    Nous offrons :
    Horaire 37.5 semaine du lundi au vendredi
    Horaire de disponibilité, 10h00 à 20h00
    Salaire 20.15$/heure
    Emploi situé à Ville Lasalle, métro Angrignon et 15 minutes d'autobus.

    Si vous êtes bilingue (Français et Anglais), possédez un Bac en finance ou administration ou que vous avez une expérience dans le domaine du crédit bancaire, appliquez dès maintenant !