Représentant de recouvrement (Banque)

Industry

Call Center and Customer Service

Advert ID

CAN_482642

Location

Montréal

Job Type

Contract

Hours

Full-Time

Salary Range

Based on Experience

No. of Openings

1

Branch Information

Manpower Canada - (CAN) 4950 Yonge Street Suite 700 ON Toronto , ON M2N 6K1 Phone : 877-876-7331

Branch Phone Number

877-876-7331

Job Description

Représentant de recouvrement (Banque)



Description:

Nous sommes à la recherche d'agents de recouvrement dans le centre d'appel d'une institution financière renommée et qui offre un environnement de travail agréable et dynamique.

Le conseiller aura à répondre aux appels entrants et sortants de clients de la banque ayant un compte en souffrance. Il aura à prendre des ententes de paiement et en faire le suivi. Et apporter des solutions efficaces à toutes les demandes des clients et dans leur intérêt.



Qualifications :

Bilinguisme parfait : anglais-français

Expérience de 1 à 2 ans en recouvrement ou service à la clientèle (environnement de centre d'appel)



Compétences :

Dynamique et aptitudes à la communication

Excellents compétences en négociation

Expérience en centre d'appel

Connaissances de base en informatique



Conditions de travail :

Disponibilité à travailler de 8h00 à 20h du lundi au dimanche

Durée du contrat: 6 mois avec possibilité de prolongation

Lieu de travail: Montréal



En raison du nombre important de candidature, seules celles qui sont retenues seront contactées.



Customer Service Rep. Collection (Bank)



Description:

We are seeking collection agents for the call center of a well-known financial institution which offers a agreeable and dynamic work environment.

The counsellor will answer incoming and outgoing calls from bank customers having accounts in arrears. He will have to take payment agreements and follow up, bringing effective solutions to all client requests and in their interests.



Qualifications:

Perfectly bilingual English and French

1 to 2 years' experience in Collections or Customer Service (call center environment) industry



Competencies:

Dynamic and good communication skills

Excellent negotiating skill

Call center experience

Knowledge of data bases



Work condition:

Available to work from 8:00am to 8pm from Monday to Sunday

Duration of the contract: 6 months with possibility of extension

Work Place: Montreal



Due to the significant number of candidates, only those retained will be contacted.